Hello sweet sunday

2008-12-28 - 12:26:23
Denna dagen är jag ensam hemma så ja har alla möjligheter att göra vad jag vill...

T.ex:

*Mysa med Bailey
*Måla naglarna
*Handla saker inför jul"afton" del 2
*Gå till Vitabergsparken med Bailey
*Baka pepparkakor
*Betala räkningar
*Städa

Undrar vad jag kommer få i julklapp.
. har ju bara fått av Jakob än så länge... mama, papi å syrran återstår.
Ska göra hemgjorda köttbullar tills ikväll. Måste nästan fota proceduren, åh, de blir ju så fina.

Nu ska jag söka på google hur länge tikar löpeeeeeeeer, KUUUUUUUUL
Postat av: SandraLi

Man slutar aldrig att förundras.

HA EN UNDERBAR DAG...

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-12-29 - 11:19:48
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0