Ägare av inte 1, inte 2 - utan 3 mobiler

2008-12-22 - 17:01:53
Idag var jag på stan, åt en sån jävla god lunch (vietnamesisk?) med pappa, sedan skulle vi gå till 3 och förnya mitt abonnemang och samtidigt få en ny mobil.

Mm, då kom vi dit och jag bara undrade om det finns några fler mobiler att välja mellan, även om jag tror att jag hade bestämt mig.
Ja, det fanns 3 olika mobiler att välja bland.

En gick fetbort. Den var för fet. Och plastig.



W595-mobilen var den jag hade tänkt mig när jag kom dit.
Utseendemässigt är den snyggast men W902 är en bättre telefon. Så där stod jag, tog upp koreanens tid och energi. Men jag kunde fan inte bestämma mig.
Eftersom jag hellre vill ha en snygg mobil än en bra... men ändå.. den andra är "tydligen" bättre.. AHH.

Iallfall, då ringde jag Jakob i hopp om att han skulle säga "TA DEN SNYGGA!" Men nej. "Ta den som är bra".

Koreanen börjar bli otålig och säger då "Men ok, om vi gör såhär. Du får båda mobilerna för samma pris"
"Jaa.. jag vet" tänkte jag och fattade inte vafan han menade. "Jag FÖRSÖKER ju välja" tänkte jag liksom.

Sen kommer det fram att jag ska få båda istället för en. Ett abonnemang, en månadskostnad - två mobiler!

SÅ NU HAR HAG 3 MOBILER. (4 om man räknar med den jag hittade för ett halvår sedan)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0