23 januari 2011

2011-01-23 - 15:21:48
Oj oj nya året har reda avverkat 3 veckor!
Jag trivs fortfarande sååååååå bra på mitt jobb. Alltså, det känns som att det är en sekt och att de när som helst bara ska säga att jag måste gå med i sekten, därför har de varit så trevliga.

Alltså.. det känns som att det är för bra för att vara sant.

De är så snälla och roliga allihopa! Katarina, Jocke, Yvonne, Annie.. Det är de jag jobbar mest med.
Yvonne (butikschefen) fyllde år igår så jag tänkte baka något idag som jag ska ta med imorgon :)

Just det, igår åkte jag och Totto till årstafältet och tränade lite dragweight. Vi gjorde samma sak idag!
Ska ansöka om medlemsskap i WSPA igen så vi kommer igång med weight pull igen.

Nu är det mat!!!
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-19 - 10:09:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0