Har besökt fruängen för första gången

2011-04-16 - 22:32:36
Nu är det lördagskväll, jag sitter framför både tv och dator och har väl inga direkta planer på att göra något vettigt. Jobbade idag gjorde jag, så något vettigt är gjort. Det var busigt i lunchrummet idag..
Har så kul på mitt jobb, är tacksam för det.
Igårkväll åkte jag till Fruängen hem till Elins kille William och hans kompis Henrik. Vi drack vin (läs: bacardi breezer), snicksnackade och jag beundrade Williams nålifyllda världskarta. Fan vad den killen har rest! Lite avis är jag..
Sedan åkte vi till Alvik där deras vän Henny bor. Det var en rolig och trevlig hemmafest som slutade med en livlig diskussion kring vad som är divan och vad som är schäslong.
Nu ska jag mysa med min Bailey som ligger här som en stor häst i soffan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0