Baby monkey, riding on a pig - Baby monkey

2011-08-10 - 20:32:49
Dagens väder: Regn, åska och 15 grader. Det är alltså den 10 augusti. Jag förstår inte vad det är för fel på sommarvädret, för den vill liksom inte infinna sig.


Det var fint väder under min semester, som tur var. Men hela juli och augustis första del (förutom ett par dagar) har varit molniga, tråkiga och lite kalla??
Äh, jag fattar ingenting. 

Nästa fredag drar jag till Spanien. Idag bokar jag resa till Grekland.
För övrigt börjar jag få till en riktigt fin golfsving!! Förra veckan gjorde jag mitt första par!! HAPPY. Iförrgår fick jag världens finaste golfhandske av Hank <3 Den satt makalöst perfekt och hjälpte mig i spelets hetta.
Här är min nya favorit Baby Monkey!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0