Succé på jobbet

2010-03-05 - 23:27:17
Under hela december jobbade jag på Vero Moda i Nacka forum. Bästa jobbet EVER. Älskar att jobba där. Numera jobbar jag bara extra där, om jag fick bestämma skulle jag jobba mer men nu äre inte så..

Det jag ville säga var att för någon vecka sedan när jag jobbade gjorde Anna, en tjej som jobbade med mig, i ordning några outfits som dockorna i butiken kunde ha på sig. Men butikschefen var inte helt kär i dem. Under eftermiddagen var det inte så mkt att göra så jag gjorde också i ordning 2 outfits, mest på skoj..

När jag kommer till jobbet igen några dagar sedan sitter MINA outfits på dockorna i ENTRÉN! =D
Snacka om att jag blev glad!! Älskar att styla och sätta ihop looks så att de bekräftade min talang (hehe) var jättekul!

Så här ser det alltså ut



Lite närbilder =)


Snygga va?? =D Måste köpa den där ljusorangea jackan.. och jeansjackan.. och den söta toppen, och de coola leggingsarna med genomskinligt på sidorna.. Nä, jag måste fan köpa hela alltet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0