Familjen Annorlunda

2010-03-16 - 00:45:41
Någon mer som följer den urgulliga serien "Familjen Annorlunda" på tv4? Ååh, älskar den serien. Så himla mysig är den =) Alla familjerna är så trevliga och man märker att de har det så bra ihop..
Jag som egentligen inte vill ha barn (tycker mest de skriker och kostar pengar) blir verkligen sugen på att skaffa en liten knodd, haha.

För det första tycker jag att gravida kvinnor.. asså, det är något speciellt med dem! De är så vackra och det strålar verkligen om dem!
För det andra - tänk att ha sin egna bebis i famnen.. Som är gjord av en själv. Som man gått och burit på i 9 månader. Fan vad häftigt och läskigt på samma gång.

Jaja, får se när jag håller i en mini-jessica =)

Men det som gjorde mig ledsen med Familjen Annorlunda var att det var sista avsnittet??! Jag följde det förra säsongen också, men kommer det en till säsong?? Hoppas det. Känns nästan som de är min familj, lite grann iallafall...

En av familjerna, med 10 barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0