Dagens bästa och sämsta

2010-03-30 - 20:35:48
Äntligen är jag hemma och "klar". Klar med allt som skulle göras så att jag från och med nu kan tillbringa kvällen åt det jag vill.. Dagens bästa var att vi nu har en ny bänkskiva i köket! Blev ÄCKLIGT snyggt, bilder kommer senare :)

Dagens sämsta var att jag var hos farbror doktor och kollade halsen. Satt där och bara väntade på de magiska orden "jag skriver ut ett recept åt dig".. MEN icke! Liten koll i halsen. Liten koll i vänster öra. Höger öra - ja där va nåt...
"Nej det är en virus förkylning". Aha okeej men får jag nån medicin, nåt knark så att detta går över??!

Neä.

"Alvedon och vila"

Hitills har jag haft ont i 5 dagar och jag har inte vilat ordentligt en enda av dom. Till och med jobbat 2 dagar.
Så nu ska jag bara vara hemma och kolla på film, pyssla, äta glass å sånt. Mysa också!

Nu ska jag titta vidare på Dating in the dark, men det är ingen Desperate Housewives ikväll?!?

Kanal5 förlorade precis en tittare. Efter Dating in the dark alltså.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0