2010.06.16

2010-06-16 - 13:59:48
Idag är en stor dag!

Fick ju en bil förra sommaren i studentpresent av mamma och det har varit kul men alltså jag är 158 cm och ser ganska pissdåligt i den bilen, den är ju så låg. Plus att vi bor i stan, fett med dyrt med parkering, tullavgifter, försäkring, reparationen, besiktning, fixa allt som behöver fixas..

Det blev mer jobbigt än kul att ha bil.

Så idag sålde jag den!

Jag la in den på blocket igår klockan 13, fick stor uppmärksamhet. Många samtal blev det så idag kom en kille och kollade på den, provkörde och älskade den! Han köpte den.
Hans första bil. Så kuuuul för honom :)

Fick 9500 kronor för den, hade nog kunnat få lite mer med tanke på hur många som var intresserade men jag ville bara få den såld snabbt.

 

Tack Gulingen för det här året ihop! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0