Jag vill också ha oändligt med pengar!!

2010-12-04 - 22:58:41
Har kollat på Robinson (favoritprogrammet för övrigt, älskar dig Paolo) och sitter nu vid datorn.
Kikar lite bloggar och kommer tillslut in på Fokis blogg.

Alltså. Gör den människan inget annat än att resa? Förutom att komma hem, packa om och sen åka igen?
De kom hem från Thailand igår, var i Tokyo för några veckor sedan. I slutet av sommaren var de i New York. Nu ska de tillbaka till NY och fira nyår. Sedan flyttar de till Bangkok.

Jag blir så fruktansvärt avundsjuk på den tjejen. Om jag inte hade sett henne i tv och vet att hon verkar rätt korkad hade jag blivit galen. Men fan, det är ju jättekul för henne.

Fast jag är ändå arg.

 

Äe men ge dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0