Sommaren är kort...

2010-08-24 - 13:06:01
Så sant, Per Gessle!

Idag är det den 24 augusti, vet ni vad det innebär????? 4 månader kvar till julafton!! Yaay!
Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAAR julen. Allt! Pyntet, sångerna, baket, julklapparna, klä granen, myset.. ååh, underbara tid! När får man egentligen börja julpynta? Jag tycker att november är lagom :)
Visst blir alla så mycket trevligare under försommaren och under julen? Men jag gillar nog julen bättre än försommar-trevligheten. Längtar tills om 3 månader, då kommer jag spela julmusik och hänga upp julstjärnor i fönstren. Och klä ut Bailey till julkortet, såklart.
Julkortet 2009
Julkortet 2008
Update: Herreguuud, Jakob ringde precis och berättade att han klev in på jobbet (mediamarkt) och att det är JULPYNT i butiken och att de spelar julmusik! HAHAHAHAHA vilket skämt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0