Jobbsituationen idag, 100821

2010-08-21 - 21:30:18
Jaaa, igår var jag på intervju med Vero Moda i Liljeholmen, har ju vart intresserad av en fast deltidstjänst (20 t/vecka). Så igår träffade jag den trevliga nya butikschefen där.

Jag kan ju säga såhär.... det gick asbraaa!! Det kändes jättebra, det var verkligen en riktig intervju, hon ställde frågor som typ:

* Om jag skulle fråga din nuvarande chef om dina bästa/sämsta sidor - vad skulle hon säga?
* Berätta några grejer du tycker att du är bra på, det behöver inte vara om jobbet, typ om du är bra på å sjunga, laga mat, klippa gräs vad som helst.
* Vad betyder öppen kommunikation för dig?
* Vad är kundservice?

Sketasvåra juuue... MEN!

Jag klarare galant.. såklart. Hehehehe neeej men det kändes bra. Hon sa att hon hade träffat typ 15 pers, rundat ned till 2 tjejer och skulle egentligen bara bestämma sig för vem av dom. Men nu hade det blivit svårare för hon ville gärna jobba med mig :) Hon sa även att hon var "sugen på mig", hahahha.... Oh well, can't blaime her.

Så jag ska dit på onsday och provjobba lite, ser hur jag passar in i gruppen och hur jag jobbar.
Jag känner mig ganska confident eftersom jag jobbar i Gallerian för nuvarande och är van vid det höga tempot och att vara en g r y m försäljare.

SKA BLI KUUL DÄ!!


Postat av: Jenny

Härligt, hoppas att du får jobbet! :)

2010-08-23 - 00:07:09
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0