Hemkommen från bio!

2010-08-28 - 00:14:53
Jag och Jakob var precis på bio och såg Toy Story 3 i 3D!

Jag är fortfarande tveksam mot 3D och tycker att det är lite jobbigt och sämre bild, men det var bäst hitills iallfall.. Filmen då? JO TACK den var såå bra!

Åh, roligaste filmen jag sett på länge! Så bra! Så rolig! Man skrattar! HÖgt!
Guud man ville liksom hoppa in i filmen och bara leka med allihopa. Nej, denna filmen måste man bara se. Helt underbar var den. Jag minns inte att jag har gillat de första Toy Story-filmerna så här mycket men jag måste nog hyra dem nån dag och kika igen :)

En av de roligaste grejerna var hur de drev med Barbie och Ken i hela filmen.
De spelade verkligen på deras dumhet, hahahah ååh så roligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0