OJ vad jag har varit duktig idag

2009-06-27 - 22:05:19

My flying doggiee

Gick upp kl 6.30 på en lördag,
bara det är helt otroligt! Men hur som haver, jag åkte med till Jakobs jobb och hjälpte till som paintball-instruktör =) Jobbade från 8.00 till 20.00 - 12 timmar! Med bara en massa spring och bärande av tunga grejor i skogen.

Är jag lite trött?

Jag är så fruktansvärt trött att jag inte ens orkar tugga på maten jag äter. Och jag äter hämt- thaimat från det bästa wokstället.
Mina ben värker, hjäälp det gör fan asont! Men 1200 kronor fick man, tack för den! Ahh, känns bra att få pengar när man verkligen behöver det..

JAKOB SATTE PRECIS UPP TV'N PÅ VÄGGEN!! SÅ JÄVLA SNYGGT!

Ska ta bilder på det (när jag orkar ställa mig upp igen) och lägga upp det här, ååh det är så finfinfinfint i vår "tv-hörna"!!!
Men nu ska jag fortsätta att bara ligga i soffan och vänta på att smärtan i benen mina går över =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0