Matinspiration

2009-01-22 - 19:08:54
Jag börjar bli hungrig men känner att jag äter samma saker hela tiden. Grekisk sallad, hemgjord pizza eller thailandpasta. That's it. JAG MÅSTE INSPIRERAS!! Ibland gör jag köttfärsbiffar och ibland tacos.. Men jag känner att jag behöver något nytt i mitt liv. Mitt mat-liv.

Shiit, jag kom på att mamma kom förbi häromdagen med revbensspjäll,
de är "färdiga" bara in i ugnen i typ 20 min. Det ska jag äta. Eller så går jag till Ica och köper grillad kyckling och gör en caesarsallad, nejnejNEJ, jag gör quesadillas med guacemole!?!?!?!? Jäähähääävlar vad gott.

Mehhh.. Nu blev det ju för mkt att välja mellan.

Jag behöver en kock.



Flytta in hos mig?

Edit: Det blev grekisk sallad ändå. Med ett asgott vitlöksbröd.
Postat av: Nightfall

sv: Nej jag läste den på svenska :) lite skumt.. ska köpa tvåan på engelska! Men den var skitbra iaf :)

2009-01-22 - 19:26:29
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin header!

Hoppas att du får en trevlig helg, av det som är kvar =)

2009-01-24 - 21:34:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0