Mitt nyslingade hår

2009-02-09 - 21:59:46
Igår slingade jag mitt hår och här är för och efterbilder:

FÖRE



UNDER TIDEN


Insåg ganska snabbt hur värdelös (men fortf sexig) denna "hatt" var, så skippade den.
Men det betyder ju inte att ni inte ska få skratta åt den.


EFTER


(HAHA såg nu att det ser ju ut som jag är naken.. kanske jag är vem veet)





Jag tyckte att det bläv ganska bra ja.. Men jag hade önskat att lite fler slingor syntes men det var mitt fel.
I början tänkte jag "men den häär krämen kommer ju inte räcka??" Så jag var väldigt sparsam - FÖR sparsam.

Jaja, jag blev ändå ganska nöjd. Omväxling förnöjer.
Postat av: niki

vad fint det blev :D

2009-02-10 - 07:48:50
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0