Bordslampa sökes

2009-08-22 - 19:37:55
Iförrgår städade Jakob hela lägenheten när jag inte var hemma å passade då på att ta undan min kära lampa som står på hallbänken. JAG GILLAR JU DEN! 

"Det har ju blivit brännmärken högst upp, den e ofrääsch", sa han då.

Ahapp. Så nu letar jag efter en ny bordslampa. IKEA var, självklart, det första stället jag kollade på. ikea.se rättare sagt. För det är så man shoppar nu för tiden. Man åker inte runt en hel dag in och ut i 16 olika affärer.

Men jag hittade inget på ikea.se?? INGET?? Jooo, det klart jag HITTADE nåt. Men inget som jag isåfall har råd å köpa. Det är en nackdel med att inte ha nåt jobb.


Denna lampa vill jag ha!! 995 kr.
Postat av: Michael Jackson | Fanblogg

Ha en bra dag!

2009-08-23 - 12:10:14
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0