Söndag den sista januari

2011-01-30 - 12:16:55



... god morgon.. jag är lite trött nu, men mest hungrig faktiskt.

Igår var jag ute med Katarina och Jocke från jobbet, vi hade jättekul. Först skulle vi äta, jag ville (såklart) äta på Jensens men en lördagskväll är det tydligen många som vill det så vi gick till ett ställe som heter Broncos bar och åt istället. Sen skulle vi gå till Dovas men det var köö dit, HAHAHAHA!

Så vi gick bort till KGB, där Jocke har jobbat förut. Det var nån rock-spelning där så det var ju fullt med rockers, men det var kul.. Lite läskigt när jag skulle gå på toa själv men de var så snälla så :)
Vi drack en massa lakritsshots, för att sedan försöka igen på Dovas men det var 28 minuters väntetid sa dörrvakten haha...

Så vi hoppade på t-banan och åkte till Odenplan och gick till Vasa, jättetrevligt och stort ställe! Katarina hann bara ta en shot sen kom hennes kille Erik å hämtade henne. Jag och Jocke satt och pratade tills de stängde, det var jättetrevligt.

Nej men nu är jag fan ASHUNGRIG! Mår typ illa....... peace out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0