Snart uppkörning!

2010-09-07 - 00:09:30
Måste bara börja med att säga FYFAAAAN helvettes skiiit vad jag är trött på denna förkylning!
Den vill inte lämna mig ifred!!!!

Men denna veckan kan sluta med att jag står där med ett körkort i min hand. På onsdag har jag min sista körlektion, torsdag är det teoriprov och på fredag är det alltså dags för uppkörning!!=!=!=!=! OMAGAAD!

Lite nervigt asså..
Extra mycket eftersom jag ska köra upp i Södertälje??! Jag valde ju körskolan i FARSTA för att jag skulle köra upp i FARSTA. Alltså.... *suck* Nej men det ska nog gå bra, Jakob körde upp där och klarade det på första försöket. Då borde väl jag också klara det eftersom vi är exakt likadana?...not.

Klarar jag det..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0