Jag är sjuk.

2010-09-01 - 17:49:34
Jakob (den jäveln!&/%#&!%!) har smittat mig med sin, vad det verkar som - obotliga sjukdom som består av halsont, huvudont, feber och oförmåga att sova på natten.

Det är förjävligt! Jag är sällan sjuk men nu var det inta många friska dagar mellan operationen och detta.

Tur att jag har vår Filippinerna-resa att se fram emot!! Om exakt 4 veckor sitter vi på planet på väg till solen, stränderna, snorklingen, surfingen, billig shopping, relaxing med min Jakni :)

Nu ska jag försöka titta på nån film eller nåt sånt.. börjar bli hungrig också. När jag har feber blir jag typ inte hungrig, har bara ätit kanelgifflar och en riskaka idag..
Oh well, bye byeeeee!

Dessa hade jag inte tackat nej till om de plingade på dörren..

Postat av: Joshua

Låter ju förjävligt. Har haft liknande i flera veckor, verkar vara något som går just nu..



Ha det finemang! :)

2010-09-01 - 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0