Glasstest!

2010-03-28 - 22:27:51


Ja nu när jag har ont i halsen kan man ju käka hur mycket glass som helst utan att det är konstigt, mitt i vintern. Så jag passade på att prova de nya Magnumglassarna!

Golden Hazelnut: Krämig hasselnötsglass med överdrag av mjölkchoklad och krossade hasselnötter. Riktigt god smak men kändes som att det fattades nåt..?

Magnum Gold: Kolaglass med (lite) kolasås med överdrag av mjölkchoklad och ett gyllene överdrag. Vad det nu var fattade jag inte rikigt haha.. Kanske nån kola-choklad-grejs? God men ganska tråkig smak.

Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ!



Nu har jag kämpat med frågorna i frågestunden i timmtal! Men nuligger svaren uppe på bloggen i alla fall!! Kika in för att få lite intressant läsning! :D



KRAM // AMANDa RIEEM

2010-03-28 - 23:37:06
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0