2010.03.29

2010-03-29 - 11:58:34
God morgon/dag!

Nu är mars månad snart slut, då välkomnar vi Mr April! För mig är april den första vårmånaden, men mars är väl egentligen en vårmånad också?

Det är iaf härligt att det inte är långt kvar tills alla uteserveringar öppnar, tills man köper en god glass, tills man kan sätta sig på en bänk bara för att.. sitta där. Usch så härligt man kan ha det ibland!
Hoppas den tiden inte är för långt borta :)

Dagens planer är att Jakob ska nu iväg och träna, jag ska sitta här med min halsont och pyssla lite med alla grejer jag köpt. Har varit inne och shoppat grejer på Panduro Hobby 3 ggr de senaste dagarna hehe. Måste typ gå t doktorn också, så jag får konstaterat att jag har halsfluss och får nån medicin mot det, vill kunna svälja utan att min hals går SÖNDER.

Om jag orkar ska vi även åka till Ikea också :) Åh.. IKEA <3 Visst är det så himla kul att åka till Ikea?

Postat av: Marika

Rösta på min bikini

och du har stor chans

att vinna en länkning+bild

av dig på min blogg :) KRAM

2010-03-29 - 12:18:46
URL: http://fredrixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0