2010.03.25

2010-03-25 - 12:11:53
Idag äre löööööööön!

Bara jag som hoppar glädjeskutt? Trorintedeva ;)

Idag har jag en händelserik och rolig dag framför mig. ÄLSKAR att bara göra saker. Aktiviteter. Göra ärenden, äta lunch på stan, kolla i affärer. Sen när man kommer hem är man sugen på att bara vara hemma och tare luugnt.

Jag har klätt mig och ätit frukost. Tänkte platta håret och sminka mig lite snabbt, sen bär det av till mamma! Där ska vi tapetsera en fondvägg - i GULD! Hur awesome??
Sen skulle hon bjuda mig på lunch (yeey) sen till Nacka Forum och do a little shopping, idag får alla clubmedlemmar 20% på hela sitt köp på "min" butik - Vero Moda! :) (Nacka Forum) Efter det ska vi åka och storhandla mat och där är dagen avklarad!

Helt ok väder idag, hitills! Vem vet, det kanske blir trevlig vårsol till eftermiddagen?

Juste, bjuder på ett ASGARV idag, här har ni.......

..mig (vänster) som typ 11 år, HAHAHAAHA!!!
Kolla mitt volymiösa jesushår asså gud hur kunde man?

Och min syrras fräsiga top och vita savannbyxor, minns ni dem??

Postat av: emma

haha tack :D lite synd bara. JAg klagar la lite ;) haha

2010-03-25 - 12:23:05
URL: http://emmagnusson.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jag hade också savannbyxor, 3 par! såå fula!

2010-03-25 - 12:24:55
Postat av: Emelie

Ja den 25e är bästa datumet i månaden ;D

2010-03-25 - 13:22:28
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

joho då..ibland när jag är gottesugen eller behöver en sockerkick kan jag fylla en matsked med chokladsås. Mums!

2010-03-25 - 13:45:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0