2010.03.24

2010-03-24 - 12:17:22
Wohooo! Imorgon är det löööön!! haha, det är countdown nu ;)

Jaha, hur har ni sovit då?

Har sovit helt ok, inget anmärkningsvärt.. Och resten av dagen kommer nog gå i samma anda. Har inte storslagna planer men typ sätta igång med pysslet jag köpte, gå till hundgården med Bailey, kolla på Desperate Housewives från igår... Lite sånt :) CHILL.

Men imorgon!
Dååå mina vänner. Då ska lönen brännas upp. Fast jag har skrivit en lista på vad jag ska köpa så det inte blir en masa onödigt skit.. Men det finns såå mycket grejer jag vill ha just nu. Har nog lite shoppinggfeber.

T.ex en jeansskjorta är jag grymt sugen på.

ELLOS                                                        GINA TRICOT


Snygga? :)
Postat av: HNA!

Grymt snygga! :-)

2010-03-24 - 12:44:21
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Albina

FIN BACKGRUND! :D

2010-03-26 - 17:28:04
URL: http://biinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0