2010.03.18

2010-03-18 - 12:36:32
Tjaba tjena hallå!

Inatt sov jag rätt bra, förutom att min älskling är genomsjuk =( Han har ont i halsen, hostar, snörvlar och har feber.. Stackarn. Idag är jag ledig men ska hem till mami och städa hos henne. Lite extrapengar behöver jag just nu!
Men ska skynda mig så mkt jag kan så jag kan komma hem och ta hand om min sjukling..

Åt precis en stadig frukost, som Blondinbella hade kallat det.
Flingor med mjölk, ett grovt bröd (ett sånt där med en massa frön å sånt i) med parmaskinka och gurka och ett glas apelsinjucie.
Det är så jävla härligt att äta sig mätt på morgonen. I vanliga fall slänger jag i mig lite flingor så jag slutar vara hungrig men att sätta sig ned och äta en ordentlig frukost är nog vardagslyx, inte sant?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0