2010.03.17

2010-03-17 - 11:54:50
Morgen morgen..

Idag var det inte lika kul att vakna upp.. jag vet inte, vaknade nog inte på rätt sida. Ingen sol heller. Och Bailey har typ en vårta i ljumsken som nästan blöder idag så nu måste vi gå till veterinären.
Men inga pengar har jag.

Idag ska jag jobba 13-20, samma som igår.. Har inte någon större lust att jobba faktiskt. Jakob är hemma och är sjuk, vill egentligen bara vara här och ta hand om honom..
Men det är alltid kul på jobbet så det blir säkert bättre så fort jag kommer dit.

Kom precis på att det är den 17e idag. Det betyder att det är exakt 3 månader kvar tills jag fyller 20 år! =)
Wohoo! Fan vad skönt det ska bli. Då är man ung men inte liten. Perfekt!

Nej nu ska jag gå och sminka av gårdagens smink (orkade inte igår) och sätta på nytt.

Jag i Thailand i januari. Vill. Ha. Värme.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0