2010.03.06

2010-03-06 - 11:33:40
God morgon bloggen!

Fy så härligt det är att vakna och upptäcka att det är sol och blå himmel utanför! Jag har precis varit ute med Bailey och sitter nu och äter frukost - Loops. Älskar de runda ihåliga flingorna. Funny story - en dag när jag hällde upp mina loops hällde Jakob upp sin "musli" typ. Han ba "asså jessica, det är bara luft i dina flingor, typ INGEN näring".

Jag ba "Men JOOO". Så jämförde vi näringsinnehållet på våra flingor och mina flingor var bättre på ALLA punkter, haha!
Där fick han!!

Dagens planer då?
Inga faktiskt. Ska ta dagen som den kommer och carpe diem liksom.

Jag i London i höstas, älskar den där mössan!
(fejkpäls såklart)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0