Taskig körskolelärare..

2010-04-20 - 13:17:28
Känner mig lite splittrad angående bytet av min körskolelärare. Min "vanliga" är mammaledig, så jag fick Göran istället.

Han hånskrattade åt mig 5-10 gånger under vår 55 minuterslektion. Om jag gjorde något litet misstag skrattade han åt det och typ förlöjligade mig. Blev väldigt förvirrad och villa bara ha tillbaka Åsa..
Först tänkte jag att "nu börjar jag fan gråta" men sen insåg jag att "äh, det är så han är som person, ta det inte personligt Jessica".

För sen när vi var klara och skulle utvärdera lite sa han faktiskt att jag var en bra förare och det märks att jag har kört en hel del, men jag har mina brister. Det klart jag har det, jag håller ju fortfarande på att lära mig och dessutom är INGEN perfekt. Inte ens du, Göran.

Men jag gillade honom ändå på något sätt. Han var rak och ärlig, lite hård kanske. Men då kommer jag ju bara bli bättre och inte göra några misstag.

Blev glad när jag kom hem iallafall, möttes av två väldigt glada och spralliga vovvar :)

 

 

ÄLSKLING <3

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha nej men inte ja heller:p



ååh söt hund:D

2010-04-20 - 14:44:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0