Mot gymmet!

2010-04-09 - 15:19:49
Då är det dags för mig att hoppa i mina tajta spandexträningsbyxor och cykla iväg till Sats! Kände mig lite osugen på träning idag men då anmälde jag mig till en träningsklass istället. En person i väntekö före mig dock.. Hoppas den j*vlen bestämmer sig för att vara lat så jag får min plats!

Spinning gäller det. Skulle faktiskt kunna säga att jag älskar spinning. Speciellt när man går en spinning-klass, en halvtimme känns om 5 minuter??

Men idag var det en liten twist. Den heter Eurovisioncycling? Kommer de spela en massa schlagermusik då? Hoppas inte det..

Postat av: cutie

Heii!

Snygg blogg du har! Jag såg att du hade kommenterat min och det skulle vara ännu roligare om du kommenterade ännu mer! Men jag undrar också hur du fick min blogg adress?



xoxo

2010-04-09 - 16:56:59
URL: http://cuteandbubbly.blogg.se/
Postat av: cutie

Heii!

Snygg blogg du har! Jag såg att du hade kommenterat min och det skulle vara ännu roligare om du kommenterade ännu mer! Men jag undrar också hur du fick min blogg adress?



xoxo

2010-04-09 - 16:58:33
URL: http://cuteandbubbly.blogg.se/
Postat av: cutie

Heii!

Snygg blogg du har! Jag såg att du hade kommenterat min och det skulle vara ännu roligare om du kommenterade ännu mer! Men jag undrar också hur du fick min blogg adress?



xoxo

2010-04-09 - 16:58:58
URL: http://cuteandbubbly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0