Äckelmänniskor som borde skjutas!

2010-04-05 - 13:13:10


Imorse när min lokaltidning damp ned i brevlådan såg jag på förstasidan "Plågade valpar räddades".

Kände hur jag blev förbannad och illamående när jag bläddrade fram till sidan 4 i Mitt i Södermalm. "Valpar låg i sin avföring" lyder rubriken och det handlar alltså om 8 valpar som hittades i en duschkabin och omhändertogs av polisen i februari..

Vad känner ni när ni läser sånt??

Jag blir äcklad, förbannad, hatfull och vill inget annat än att slå ihjäl de här människorna som bara lämnat 8 små valpar så de blir uttorkade, undernärda och får frätskador för att de går runt i sin egen urin.
Fyfan vad för jävligt. Vilka är dessa människor??

Har de varit inne på min blogg? Har jag sett de på stan? Kanske pratat med de?
Ovetandes om att de har vanvårdade hundar någonstans som de skiter fullständigt i.

FÖR JÄVLIGT.

Sedan läser jag vidare i artikeln och ser att Citypolisen har startat en djurskyddsgrupp som hanterar de brottsutredningar som rör djur. Jag skickar ett mail till Polisen där jag skriver att jag vill jobba med detta. Får se vad de svarar.

För det är detta jag drömmer om. Att rädda oskyldiga plågade djur och sätta dit de jävlarna som behandlat de så.
Fyfan, vad jag ska sätta dit dom.

Ytterligare ett fall av djur som blir illa behandlade.

Postat av: mallan

Ja fy fan vad man hatar sådana här vidriga människor. Skulle jag vara rik så skulle jag utan tvekan öppna både ett djur hem och ett barn hem för djur och barn som far illa.

2010-04-05 - 13:22:57
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: felicia

hatar folk som inte tar hand om sina djur :( omänskligt !

2010-04-08 - 00:44:43
URL: http://weeren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, jag blir så jävla förbannad! Helt sjukt att man kan göra så!

2010-04-08 - 00:56:41
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0