Jag kollar på the City..

2009-06-13 - 12:43:41
.. och det är ganska bra hihihi, MEN jag fattar inte om det är på riktigt eller inte??
Väldigt disturbing.

Idag är det lördag, jakob jobbar och jag sitter här hemma med Bailey och Teo. Jag är faktiskt uttråkad. Men jag har 2 idéer på vad jag kan göra idag, dels har jag Marley and me i hd-kvalitet att kolla på och dels har jag ett cupcake-kit som jag fick av mamma häromdagen :-)

Mm.. idag är det en vecka sedan jag fick svar från jobbansvarige på hunddagiset jag vill jobba på. Alltså, förra lördagen, på morgonen fick jag ett mail av henne där det stod "Hej! Vi vill gärna träffa dig. Hör av dig med vilka tider som passar så bestämmer vi något. Mvh Fanny"
Så jag svarade på det direkt och nu har det gått 1 vecka och INGET SVAR??! Hjälp, jag blir galen här asså..

Jag ringde t hunddagiset i tisdags men Fanny är mammaledig och är därför inte där så de sa att jag skulle skicka ett till mail, vilket jag gjorde, men fortf inget svar.. *suck med stooort s*

Känner att jag inte kan skita i att söka andra jobb för att jag ska vänta på att hon ska få tummen ur och maila mig, så genom en annan tjej har jag ett annat jobb på g. Typ servitris på en restaurang/pizzeria 10 minuter hemifrån =) Yaaaaaah!

GE MIG ETT JOBB NU NU NUUUUUUUU!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0