Friiiiiiiiiiiiiday

2008-09-26 - 10:06:22
Hjälp vad konstigt att folk kommenterade mitt oerhört negativa inlägg förut, blev helt paff!
Puff! Piff å Puff - shit vad jag älskade de små hamstrarna!

Här kommer Piff å Puff, e på språng nuu, här kommer Piff å Puff - varje gång nu, här kommer världens bäästa räddningspatrull, de löser fallen för din skull - HÄR KOMMER PIFF Å PUFF!
*yeah*

Jag ska flytta hemifrån nästa söndag. Söndagen den 5:e Oktober. Det datumet ska jag minnas till den dag jag ligger på min dödsbädd. Jag ska minnas den som den dag då jag blev vuxen, den dag då jag fick göra allt på mitt sätt, den dag jag inte längre hade ett fullt kylskåp varje dag, jag ska minnas den 5:e oktober som den dagen jag blev en fri svensk medborgare!

Ooooh, fick nästan lite rysningar där av mitt Martin Luther King-aktiga tal, visst blev man berörd?? :-)  (<----- hatar såna gubbar)

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ
Postat av: Alisa

hehe:)

2008-09-26 - 21:20:28
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0