Imorgon gäller det..

2008-10-04 - 20:11:17
.. då blir jag en i mängden.

Tänkte skriva "imorgon flyttar jag hemifrååån jippiii, jag ska ha så kul, det ska bli så skönt, alla kommer vara avundsjuka å wow jag är så cool å häftig"..

Men så äre ju inte. Inte en jävel kommer veta när jag går där på Ringvägen imorgon kväll att jag precis har flyttat hemifrån till min egna lägenhet... Men herregud vad skönt det ska bli!

När man flyttar hemifrån får man ta det goda med det onda, ungefär såhär:

GODA: Ingen kommer tjata på mig - ONDA: Ingen kommer prata med mig(?)
GODA: Jag bestämmer själv vilken mat jag vill ha hemma - ONDA: Jag kommer inte ha råd med mat
GODA: Jag bestämmer vilken kanal som visas - ONDA: Jag kommer sitta ensam framför Desperate Houswives
GODA: Det kommer alltid vara städat - ONDA: Jag får städa allt själv

osv..
Men jag tycker ändå att det goda väger upp det onda.. Får börja prata med mig själv, äta snabbnudlar, tvinga Bailey att kolla på DH och ha det halvstökigt.. Det kommer bli greeeeeeeaaaaaaaat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0