Im Bond, James Bond

2008-11-12 - 21:53:59
Igår var jag å Jakob på bio (JAG BJÖD HONOM) och såg Indiana Jones.. heheheh nej självklart inte, det hade varit konstigt med tanke på vilken rubrik jag valde att skriva...

Nej vi såg nya Bond-filmen "Quantum of Solace" men det var så jäkla synd för jag blev lite besviken.. Kanske hade jag för höga förväntningar? Kanske har jag alltid trott att alla Bond-filmer är skitbra? Kanske var den helt enkelt lite fjuttig?

Fjuttig är nog inte rätta ordet eftersom det var FETT MED BILJAKTER OCH PANGPANG men man fattade liksom inte handlingen riktigt..

jaja, men I love bio iallafall.

Ett rabattkort köpte jag också. Så nu går jag på bio för halva priset - wohooo =D =D =D =D =D =D =D =D




juste.. det kändes även oklart vem som var Bond-bruden..
tyckte inte nån av de var SUPERhet... =/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0