1 månad kvar!

2008-11-24 - 12:30:29
Idag är det den 24 november!!! Hjääälp, alltså bara en månad kvar till julafton! Shiiit! Tänk att jag blir lika glad varje år för att det är jul.. Men jul är nog den bästa tiden på hela året.

Och i år är det lite annorlunda eftersom jag bor i en egen lägenhet och ska pynta denna på mitt egna sätt = bäst.
Idag ska jag och Jakob åka till Willys å handla, ja ska handla baksaker!! YAAAY!

Jag ska vara en sån bra hemmafru och baka lussebullar, pepparkakor och KNÄCK!
Jag knäcker på att göra knäck *HAHAH*


God-en-månad-i-förväg-jul allihopa!!!
Postat av: Liene

sent sv: Jga har ingen aning om hur frakten är hos forever21 har aldrig ebställt därifrån.



Vad sugen jag blev på att göra knäck nu! Och jul:D

2008-11-25 - 10:09:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0