Fortfarande nervös...

2010-11-19 - 00:29:23
Gick ju på jobbintervju idag!!
Det kändes faktiskt jättebra, hade bra svar på alla frågor och kom verkligen överens med tjejen som intervjuade mig.. Men det är ett bemanningsföretag som väljer ut 3 st, sedan väljer butiken en av dem.

Hon ska höra av sig i början av nästa vecka, så nu håller jag tummarna!!

Men jag är fortfarande nervös.. UPPKÖRNING IMORGON!

Frikkin... shit alltså jag börjar må illa när jag tänker på det. När man är så nervös att det känns i magen. Alltså, känns fysiskt. Uääh vad jobbigt =/ Känner lite press på mig att jag måste klara det eftersom det kostar 1000 spänn varje gång jag kuggar.

Nej, positiva tankar! Jag klarar detta! JAG KLARAR DETTA! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0