2010.05.09

2010-05-09 - 12:50:46
Goddagens alla söndagsdeppare..

Kallt och grått väder. Ensam hemma. Inga planer. Bara depp.

Lite så känns min dag idag. En endaste liten skillnad hade ändrat min inställning. Om det var sol hade jag åkt till Gärdet med Bailey. Om Jakob hade varit hemma hade vi kunnat hitta på nåt kul. Om jag hade nåt litet skitärende att göra hade jag iallafall kännt mig useful.

Så är det inte idag. Så är det inte alltid. Nåt man får försöka att acceptera antar jag.

Vi får se vad jag hittar på...


Hade ingen mjölk hemma så det blev våfflor till frukost idag :)

Postat av: AMANDA FALK

hemskt deprimernade dag då vädret suger, ÅH :(

Sv: hehe, jag gilalr inte choklad glass så jag gillar inte half baked, cookie dough är den allra godaste tycker jag MUMS :D så jag var mer än nöjd att jag fick äta den både i fredags och igår på bloggfrossan, hehe ;-)

Ha en underbar söndags eftermiddag!

2010-05-09 - 14:02:27
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0