Trött kroppsskal

2010-03-25 - 21:50:16
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh................

Nu. Är. Jag. Trött.

Gud, vilken dag! Inte för att det skett så mycket i punktform men de få grejerna vi gjort har tagit tid.. Vi har då tapetserat hos mami (som man kan se i 2 inlägg ner). Görfint tycker jag även om jag själv inte skulle ha det så hos mig men hos henne passar det :)

Sen åt vi lunch, pizza med salami, paprika och på tok för mycket ost. What's up with that? Jaja, det mättade iaf :)
Efter det var det bara tillbaka till tapetseringen men SEN åkte vi och STORhandlade i typ 2 timmar haha. Jag och mamma kan verkligen vara ute och handla hur länge som helst. Jag tycker det är jättekul att handla och sen lägga in det fint och prydligt i kylen haha. *wEirDo*

Men nu är jag nästan död.

Sitter och tänker lite... Ska jag göra lite våfflor? Orkar man det?

Det återstår att se....

Jag just nu.

Postat av: Elin, one of a kind

Okej, men det behövs ju också ibland ^^ Jo, det är bara bra med mig :)



Jo, fräscht till sommaren :D

2010-03-25 - 21:55:09
URL: http://liksomelin.blogg.se/
Postat av: Pam :)

Du är med nu och tävlar om veckans blogg hos mig!, det är bara att du samlar röster! Du vinner en länk hos mig i en hel vecka! Lycka till;D

2010-03-25 - 22:19:17
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0