Svårt med presenter..

2010-03-09 - 16:24:14
I år fyller både min mamma, Jakobs mamma och Jakobs pappa 50 år. Min mamma fyllde i januari så jag är "klar".
Men det är så svårt att komma på bra presenter, eller hur?

Iallfall när det är en lite mer speciell present som typ 50 årspresent, studentpresent, 20 års present och så..
Vad är bra att ge? Hur mycket är rimligt att betala? Vill man ge något personen behöver eller någon upplevelse? Det som passar min mamma kanske inte passar Jakobs mamma så det är ju omöjligt att hitta någonting när man googlar på "50 årspresent".

Svårt det där.

Jag tror att man, hur fjantigt det än låter, bara ska följa magkänslan. Om du verkligen vill ge din mamma en spa-upplevelse men vet att hon behöver en diskmaskin så ge det DU vill. Det är ju ändå från dig. När man får presenter blir man ju glad för allting så ge det du tycker är kul att ge bort!

Nu ska jag kolla på "Halv åtta hos mig" - älskar det programmet haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0