Mamma & Pappa

2010-03-20 - 22:03:42
Mamma har lagt upp lite gamla bilder på hennes Facebook och jag såg precis en bild jag aldrig sett förr. Den var från -89 och åh, en av de finaste bilderna jag nånsin sett! Älskar den bilden.

Jag började gråta när jag såg den bilden. Blev så full av känslor och ah, jag vet inte riktigt.. Glad men ändå ledsen. Van men ändå förvånad. Stolt. På nåt sätt. Blir så glad när jag tänker på att dessa två människor råkar vara just mina föräldrar.
Det är ju något ALLA har, oavsett om man känner de eller inte. Alla har föräldrar.

Det finns miljarder människor i världen men just de här underbara personerna är MINA föräldrar. Är väldigt glad för det :)



Älskar er!!

Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-21 - 00:02:31
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0