Lady Gaga @ Globen!!

2010-03-07 - 19:57:45
ÅÅååh, min IDOL kommer till lilla Sverige!! *happy happy*
Och inte nån jävla Ola svensson eller Darin, pff... Nej Ers Majestät LADY GAGA!!!

Den 7 maj uppträder hon i Globen (eller Ericsson globe som den nu heter, what's the deal with that?) och man kan köpa biljetter NU! =) Jävligt tråkigt att ingen i min bekantskapskrets har fattat hur grym hon är och eftersom jag inte är en creepy loner kommer jag inte gå.... Buäääh..

Tänk att få uppleva detta på nära håll, kanske, kanske till och med få en stänk Lady Gaga-svett i pannan eller få tag på en rest av löshåret.. Ni är lyckliga ni som ska gå =)

Postat av: emelieresander

svar: tack hoppas dinna naglar blir bra :)

hon är inte dålig och inte bra heller hon är okej tycker jag iallafall

2010-03-07 - 20:32:36
URL: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0