Hemma. Mätt. Tv-kväll.

2010-03-23 - 21:15:56
Goder kvällen!

Var barnvakt fram till kl 18, sedan dess har jag åkt till Årsta för att flytta på min bil som hade fått en bogseringsvarning (hur ska man veta hur länge man får parkera om det inte finns nån skylt??) sen åkte vi till Blåsut och lämnade tillbaka mammas bil, sen t-bana t Skanstull, handla på Willys, hämta upp en jävligt god falafel i bröd, hem, äta upp den på 1 minut, prata med pappa i telefon, ta en stor klunk cola, får ont i halsen pga klunken.

Sen placerade jag röven i stolen och nu sitter jag här. Redo för ett tv-kväll på Kanal 5. Tror alla vet jag jag menar? (DH, CT, CH) haha, nån som fatta? :P

Men först vill jag faktiskt läsa lite bloggar och tjecka Fejjan å lite sånt schejt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0