Fyfan....

2010-03-07 - 00:55:20
kom och tänka på min dröm inatt. Skithemsk.

Drömde att jag var instängd i nån lägenhet eller nåt och blev våldtagen hela tiden. Det kändes som om jag hade drömt detta förut och att jag var tillbaka, men detta var första gången jag drömde det här.

Av någon anledning gick jag tillbaka till det där stället - med Katrin Zytomierska.
Där blev vi inlåsta, fick aldrig gå ut. Vi var där ett bra tag, kändes som några veckor, eller kanske månader. Det var två killar som höll oss kvar där inne. De våldtog oss och var jävligt äckliga.

Så småningom fick vi mer och mer "frihet", vi fick inte gå ut dock. En gång t.ex ringde min mobil och det var Birk (min killes lillebror) och jag frågade en av killarna om jag fick svara. Det fick jag. Men jag berättade inget om vart jag var och vad som hände.
Efter ett tag lyckades Katrin rymma. Jag var kvar.

Trots att de fortfarande var äckliga och förnedrade mig fick jag ändå vara ensam i nåt av rummen då och då. Efter ett par dagar hade jag tillverkat något. En dag hoppade jag ut genom fönstret med den här grejen runt mig, så jag överlevde.
Sedan kom polisen och tog de där äckliga jävlarna.

Fy fan. Detta är den jobbigaste drömmen jag haft. Tänk att vissa går igenom detta på riktigt. Ryser av tanken... Fy fan.
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-03-07 - 12:40:29
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0