Dags för sängen..

2010-03-12 - 00:33:31
Nu börjar ögonlocken bli tunga och likaså min arm (vet inte varför dock).

Senaste tiden har jag och Jakob börjat läsa böcker. Om det inte vore för att jag är så trött hade jag gjort en massa utropstecken å sånt men jag orkar inte. Ahh, skriver fel hela tiden och orkar inte rätta  länge så nu får det bli som det lbir.

Dt jag ville komma fram till var att jag har läst en skitbra bok, verkigen SKITBRA. Om du, som jag, gillar hemska bäcker som "Pojken som kallades Det" komer du , som jag, älska denna.

Den heter "SNälla pappa, nej". Bara det låter ju hemskt. Den handlar om en pojke som lever i en familj med sin mamma, styvpappa och sina syskon varav en är handikappad. Han blir torterad både fysiskt och psykiskt varje dag av sin styvpappa och försdtår nite varför.
Sen växer han upp och blir en jävligt modig man, äh, läs den bara!

Nu är jag på jakt efter en ny bok. Den här typen av bok - hemsk.
Helst based on a true story.

Nu. God natt.

Postat av: emmi

boken låter spännande, kan tipsa om 14 år till salu av carolina engvall, riktigt bra :)

2010-03-12 - 13:05:44
URL: http://twixipixi.blogg.se/
Postat av: emmi

Fast Såld är också väldigt obehaglig och riktigt bra, minns dock inte vad författaren hette, var bara tvungen att informera dig om den också, haha :)

2010-03-12 - 14:34:02
URL: http://twixipixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0