Biiiiaaarrrk....

2010-03-12 - 22:13:55
Nu sitter jag här med födelsedagsbarnet Birk. Han är lite gay men det är ok.

Jag brukar sätta mig vid hans dator och ändra hans namn på olika grejer t.ex Spotify heter Gay-spotify, min musik= Min Gaymusik. Men jag känner mig Ùber homo idag så nu ska jag gå herråååå

mm...... DET är Birks humor det.

..................... .... ... ..........................


.................................................................... .
............................

Nej men vi ska faktiskt snart kolla på New moon <3 Bluray <3 Så jävla bra kvalité, helt otroligt! Nästan för bra bild kan jag tycka ibland. Helt ärligt faktiskt.

Hoppas jag får en bättre upplevelse av New Moon den här gången.. När jag såg den på bio satt typ alla och garvade.. snacka om att förstöra stämningen??

Nej nu ska vi ta och läsa lite bloggar sen filmtajm!!!! =)
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en härlig lördag!

Godnatt och sov gott :)

2010-03-13 - 01:55:27
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0