Äntligen hemma!

2010-03-28 - 20:31:59
Och jag pratar inte om programmet. Fast jag var faktiskt med i Äntligen hemma för typ 2 år sen ;) De gjorde om vår etagevåning, blev skitcoolers!

Nej, jag slutade jobbet vid 18-tiden och blev hämtad av mamma, sen åkte vi och hämtade Jakob och Bailey och så avslutades bilturen med middag på en jättemysig restaurang på Söder som hette Oliver Twist. På såna "pub"ställen är alltid hamburgarna asgoda och det var den verkligen!

Halsen då?
Jag har nog halsfluss. Usch, det låter som typ... sängloppor eller nåt annat äckligt men halsfluss är fan inte trevligt! Känns som att jag har typ 1 microhål till hals, där ska matbitar igenom liksom. Lite som att föda barn typ.. Aa, så hemskt känns det haha!

Nu ska jag ta en glass och bara chilla vid min lilla dator och njuta av att jag är ledig imorgon! Wehooioioi!

Mammas öl på Oliver Twist hade ett crazy skum!
Den tog jag bild på, men inte maten haha...

Postat av: H E L E N O W

svar: hihi, allt bra? :)

2010-03-28 - 20:51:42
URL: http://helenow.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: hah ja grattis förlåt att jag inte skrev det, var lite slarvig he! ;D

2010-03-28 - 23:50:26
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0