2010.03.31

2010-03-31 - 13:55:33
Så där ja!

Sista mars idag, april imorgon!!! Åh, då ska man ju luras.. Ska någon lura nån? :)
Jag är nog för snäll för att lura någon.. Eller nej, jag är nog för lat och sjuk för att orka tänka ut något som verkligen skulle kunna lura någon ordentligt och samtidigt vara kul.

Får se hur det blir med det där...

Idag är min första vilodag sedan jag blev sjuk för 6 dagar sedan. Så idag tänkte jag bara sitta i soffan med täcke, laptop, filmer, glass, Bailey, tidning, pyssel och bara tare luuuugnt.
Blir nog skönt :)

Men nu ska jag ta ut råttan på en liten promenad trots att hon ligger kvar i sängen och sover.. Lilla tröttmössan <3



OJ DÅ, vad hände??! Jag skrev detta inlägg vid 11.30, skulle previs publicera det. Då kollade jag på Bailey i sängen och gick och la mig hos henne. Då somnade jag och vaknade NU??!

Hahaha... Jag hade väl inte sovit färdigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0