2010.03.30

2010-03-30 - 11:42:33
Godd... *AJ MIN HALS* ..ag!

Ja, jag har fortfarande ont i halsen min. MÅSTE gå till doktorn idag, att jag inte gjort det innan är ju bara dumt. Men jag har inte varit hos doktorn på flera år.. vet liksom inte hur jag ska göra. Och nu när jag bor på Söder, vem går jag till då? Kan ju inte gå till södersjukhuset direkt?

Måste kolla upp det där.

Igår natt satt jag uppe till typ klockan 2 och gjorde en ny design till bloggen. Den är näästan klar, så nu har jag tre alternativ till olika designer här på bloggen.
Beslutsångest som jag har, tänkte jag lägga upp de olika alternativen här så får NI rösta om det. Det är ju ändå ni som ska se det :)

Men nu sitter jag här med en handduk runt mig och om det inte är trendigt måste jag sätta på mig nåt annat. Jeansskjortan åker på idag tror jag minsann!
Postat av: Andrea

Hej, fin blogg :)!

2010-03-30 - 19:45:06
URL: http://andrealindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0