2010.03.27

2010-03-27 - 10:39:27
God morgon!

Jag vaknade här i Årsta, så konstigt att gå upp och göra sina morgonrutiner någon annanstans.. Men då brukar det också gå snabbare av nån anledning :)

Nu ska jag iväg till jobbet, så om ni är i Nacka Forum på Vero Moda och ser en kort tjej som försöker ha 100 bollar i luften är det inte jag... Hehhehe jodå det är det nog!
Sen MÅSTE jag komma ihåg att köpa en födelsedagspresent t pappa! Vet vad jag ska ha men glömde köpa det idag. Det får bli på lunchen imorgon!

Nä nu måste jag sluta och göra i ordning hår och ansikte. Bloggar lite under dagen för den som är intresserad haha ;)

Här har vi dagens look!

Jeans (nya!) från Vero Moda och avslappnad t-shirt (ny!) med bröstficka från Gina Tricot, 49 spänn!
Det rosa linnet är också från Vero Moda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0