2010.03.22

2010-03-22 - 11:41:19
Gooood vecka!

Första dagen på veckan och den börjar strålande! Dels för att jag gick upp lite tidigare *klapp på axeln* och för det är sol och INGEN snö!! Helt blå himmel! Wohooo!!

Detta måste ju firas med en utflykt i detta underbara väder! Därför tänker jag åka in till stan och göra några grejer..

* Lämna tillbaka några grejer på Vero Moda [x]
* Köpa en top/bh-grej på Bik Bok [ ]
* Dra igång mitt hemliga projekt genom att köpa lite grejer [x]
* Hitta nåt fint nagellack från Isadora (de har bästa lacken) [ ]

Men nu sitter jag här och mumsar i mig en god saftig macka och ett glas törstsläckande apelsinjuice. Har redan klätt på mig också! Ska försöka få upp sömntutorna (Jakob och Bailey) som ligger och snarkar bara..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0